torsdag 29 mars 2012

Vem har bestämt att det ska vara så? VEM?

hej. jag vet inte ens varför jag skriver. tänker inte ödsla någon större tid på att fundera ut varför heller. Jag ville kanske bara.
Jag har livsglädje igen. Efter att komma på vad man vill av 100000 miljoner saker. (inte för att jag har bestämt mig) Det är svårt att leva med för mycket idéer. Ingenting blir som man tänker sig. Grymt, rent ut sagt Äckligt jobbigt. Jag har en otrolig längtan. Vad skulle man göra annars? Jag har ett mål och jag åker förhoppningsvis den 10 september. Tacka någon för att det händer något. Ska försöka att aldrig vara i Sverige för lång tid igen. Fast kan inte säga annat än att man har bra vänner o familj här. vad skulle man göra utan dem?

When my mind is full of life hope and dreams, then you are there too. It's as simple as that. you are there when Im happy. Not, to make me happy. If it doesn't make sense to you, it make sense to me. I miss you . like craZy

Inga kommentarer: