fredag 16 september 2011

So I pick the world up and I'm gonna drop it on your fuckin' head

Idag lyser solen. hade det varit en annan dag hade jag säkert tyckt att det var vackert. Jag brukar tycka det. Idag pågår annat i mitt huvud, så jag har inte tid att tycka att solen är vacker. Även om jag försöker.

Har bara en känsla i kroppen o den slutar inte. Jag gillar den samtidigt som jag bara vill att den ska försvinna. Ni vet, bara acceptera läget. Fast nä. Det är sådana människor som står fast vid saker som senare blir kallade för idioter. Kanske till och med psykfall. Ja sånna som lever i låtsasvärldar.
Seriöst om ni fick välja? Verkligheten eller en så kallad låtsasvärld, alla verklighetsidioter vill kalla det för.

Så länge man är lycklig. Sen om hjärntvättningen eller om det är bara så det ska vara, har valt att det finns rätt och fel när någon frågar om du är lycklig...mmm, jag är nog hellre en egoistisk lycklig idiot. Sorryyyy.

Inga kommentarer: