måndag 4 juni 2012

you had time

Det är tomt o tyst, ensamt och vinter. Super bort min ångest. Det är tillåtet när man är i 20- års åldern. Jag har en viktig fråga . Vilka åldrar exakt räknas det till? 20-års åldern alltså. Jag vet att jag klagar när det är mycket jobb, vilket det har varit de senaste månaderna. Men då kan man ju åtminstone ta vara på sin lediga tid. Idag har jag inte gjort ett skit. Det är måndag. Och jag ska supa bort min ångest. Hur hårt det än låter. För det är vad alla gör. Jag är bara en i mängden. Det är så vi lever i Sverige. Lyckliga Sverige :) Vilken härlig sommar vi har här! 10 ggrader, njuter som aldrig förr..

Varför kommer det förflutna ifatt en? Ska jag få dåligt samvete? VEM ÄR DET SOM TESTAR MIG?! vem är det som vill bryta ner mig? Har jag så dålig karma just nu? ni når mig inte ändå era jävlar hejs och skål! :)

Inga kommentarer: